Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


tisdag 20 oktober 2009

Smycken

Nu äntligen kommer det lite bättre bilder på de smycken som finns i butiken!!
Jag har fått så fina kommentarer från er....tack såå mycket!!
Ni ska veta att de inte gör sig så bra som de verkligen är på bilderna...och alla dessa vackra smycken gjorda av Cacka.....tack snälla du för att du gör dessa smycken!!

Är det något just Du är intresserad av så är det bara att lämna en kommentar eller skicka ett mail till: interiorboden@hotmail.com

Jag skickar gärna smycket till dig, och alla andra varor också såklart här i butiken. :)



Barnsmycke, Hello Kitty, 149 kr



Barnsmycke, musse pigg, 149 kr



Barnsmycke, rosa hjärta med silver hjärtan och blommor, 149 kr



Barnsmycke, Hello Kitty, 149 kr



Lång silverkedja med stort kors, 249 kr



Armband med massor av härliga berlocker, 149 kr



Alla armband har olika berlocker, 149 kr



Välj det som passar just dig :) 149 kr



Vackert armband med virkad blomma med pärlor, mockaband med lås, 219 kr




Underbart virkat armband med härligt röda pärlor, hämpa med pärlor som lås, 249 kr




Virkad brosch med en härligt lila färg på pärlan, 179 kr




Kort 2-radigt virkat band med invikade glaspärlor och ett helt underbart monogram, 239 kr



Kort 4-radigt virkat band med invirkade glaspärlor och ett stort snäckskalhänge med en pärla som lås, 239 kr



Vacker änglavinge, 179 kr

Ett underbart smycke "Nyckeln till mitt hjärta", 219 kr
Stort hjärta med madonna hänge, 219 kr (SÅLD)



Vackert kort med silverkedja och svart band, 249 kr

Läckert läderhalsband med ett brunt fint hjärta, 189 kr
Stort silverhjärta med mönster, 249 kr
Jätte fint silverhjärta med läderhalsband och svart band, 249 kr



Kort halsband av sötvattenpärlor med en antiksilver-färgad medaljong, 279 kr




Kort halsband av snäckskal, sötvattenpärlor och en stor snäckskalsblomma, 279 kr




Kort halsband av snäckskal, sötvattenpärlor och metalllöv, 279 kr

Finns även matchande armband, 189 kr



Och så klart....FARSDAG får vi inte missa!!!

Självklart finns smycken till far i butiken...
Stansad bricka med reglerbart läderband, 149 kr!!!!



XOXO = Puss och Kram




Finns med texterna:

- PAPPA (SÅLD)
- BÄSTA PAPPAN
- DU ÄR BÄST
- XOXO (puss och kram)
- LOVE YOU DAD
- GOASTE PAPPAN

Har Ni nu hittat något som passar just Dig eller om Du har egna förslag eller önskemål, maila gärna till: interiorboden@hotmail.com

Jag skickar som sagt till Er som vill det!

ÖPPETTIDER:
Torsd: 10-18
Fred: 15-18
Lörd: 15-18
Sönd: 15-18

Ha en jätte bra kväll!!!

Kram Sandra & Nova

6 kommentarer:

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej Sandra!
Ville bara skicka en varm kram & höst hälsning!
Min lust för att blogga verkar vara som bortblåst i perioder..
Hoppas att affärerna går bra & att du har trevliga kunder!
Massor av kramar Erika

Inspiration i vitt sa...

Ojoj vad mycket vackra smycken hon gör, vad otroligt produktiv. Hoppas att du får sälja mycket hos dig.
Kram på dig/Ingela.

Mamma Dee sa...

Hej Sandra! Jag vill gärna köpa pappa smycket? Vore gulligt om du kunde lägga undan det till mig? Kommer in o hämtar så fort jag kan! Nu ska jag fålla o stryka gardinerna =) Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Alla smycken var ju så fina. Du kommer säkert att sälja mycket av dem

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anki sa...

TACK sötis!
Jodå det var en bra dag! Men nu har städningen av dottern lägenhet dragit igång, så nu är det ingen rast och vila, hihi...
Målar till dig mellan varven och mailar när det är klart!
Nu ska jag rusa igen, puh...tvätten!!

Ha en mysig helg min vän!
Kramis!

hemma hos lilla mej sa...

Hallo gumman !Har du haft problem med din blogg oxå.jag har haft det fredag och lördag.Väntar på mail på kort från dej .Undrade bara.Men det kanske varit mycket i butiken.Ha det gott varm kramiz ~~~~~RITA~~~~.