Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


torsdag 15 oktober 2009

REA!!!

Denna vecka är det REA i butiken!!

Textil 10 % rabatt - Kuddar, gardiner, metervara, kökshandduk, duk m.m.
Bad 10 % rabatt - Tvålar, doftspray, handduk, förvaring m.m.
Mattor 10 % rabatt - Mattor
Bädd 10 % rabatt - Sängkappa, bäddset m.m.

Gäller både för Er som besöker butiken och för Er som handlar över Internet!

På lördag och söndag denna vecka har jag extra öppet i butiken 12.00-18.00!!
Då är det Grums-marknad.
VÄLKOMNA!!



En liten bild från köksavdelningen i butiken....



...även här.....gammalt slitet fönster :)



Underbara handgjorda dockor av Titti....



....finns även underbara änglar!



Eller hur är de vackra? :)

VÄLKOMNA till butiken denna vecka:
Torsd: 10.00-18.00
Fred: 15.00-18.00
Lörd: 12.00-18.00 (Extra öppet!)
Sönd: 12.00-18.00 (Extra öppet!)

Kram Sandra & Nova

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket väder vi fått, idag är det tända ljus och mysa-väder. Kan se framför mig hur mysigt du gör i butiken. Hoppas det slutar regna när marknaden börjar.
Ha det gott
Kramisar
AnnaMaria

Anki sa...

Marknad, vad kul! Hoppas bara vädret fixar till sig, här snöade det i morse men nu regnar det!
Åh du pysslar väl och dolar med tända ljus nu, gud vad härligt!
Jättefina dockor och änglar, speciellt änglarna tyckte jag mycket om!

Ha en mysig helg nu min vän och hoppas du får många besökare!
Kramis Anki

Mamma Dee sa...

Hej Sandra! Nu har jag lagt upp en bild på kaminspegeln i bloggen! Blev så fint =) Tyvärr är inte bilden så bra pga av att jag fick ta med mobilen =)
Ha en trevlig helg!
Kram

Kristin sa...

Mysiga bilder! :D
Du..den där Välkommen-skylten som hänger mellan änglarna.. Vad kostar den? ;)
Hoppas du sålt mycket nu i helgen!
Kraam!