Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


söndag 25 oktober 2009

Nya öppettider

Nu kommer det att bli nya öppettider på Interiörboden!!

Månd-fred: 10-18
Lörd: 10-15
Sönd: Stängt

Det ska bli såå kul att få vara i butiken hela dagarna!
Och massor av nya varor har kommit....

Kuddfodral 150 kr, hjärtan 15 kr, hissgardin från 379 kr, gardinlängderna 699 kr/paret, är tyvärr slut, men inkommer igen.....

Dessa underbara köksgardiner 699 kr/paret, med tryck från kokbok, finns även som kuddfodral 150 kr och kökshandduk 89 kr....

En liten bild från vår hall.




En köksbild....äggkorgen, eller som jag använder den, till lök, finns i butiken, 149 kr.
Även brödkorgen, som jag använder till vitlök, 99 kr.



Här är ytterligare en bild från vårt kök.

Är såå nöjd efter att vi tog bort överskåpen.
Flugskåpet finns i butiken, 570 kr.

Ha nu en jätte bra vecka, och välkommen till Interiörboden!!

Månd-fred: 10-18
Lörd: 10-15
Sönd: Stängt

Kram Sandra & Nova

9 kommentarer:

Mamma Dee sa...

Hej Sandra!
Gud va kul att du ska ha öppet på heltid nu =) Tittar in nån dag =)Ha en bra vecka! Kram

Therese Sagstedt sa...

Hejsan, vad kul att det verkar gå bra i lilla butiken så du kan ha öppet på heltid, bra så man kan komma snart igen. kram Therese

Titti sa...

äntligen va? förstår att du är nöjd nu när du kan vara i butiken på heltid =)
Kikar ner nån dag =)

Kram Titti

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så bra, nu har du öppet jämt när man är i Grums. På torsdag ska jag köpa en kalkon, det har vi alltid på Halloowen. Då kommer jag och kollar allt nytt du fått.
Kramar
AnnaMaria

Britt sa...

Hej!

Har du butiken vid järnvägsstationen? Försökte kolla in kartan och det är på gatan som går genom stan, eller?

Jag är ledig på torsdag, vi får se om jag behöver lite paus i pluggandet, så kanske jag tar en tur.

Kram Britt

här är gudagott att vara sa...

Så bra för dig att ha öppet på heltid, det gillar kunderna. Kul
hoppas att det går bra för dig,jag är imponerad av att du har så mycket att bjuda på när man tittar in till dig. Varor, priser, lager
det är så det skall va, men tar det inte tid att pyssla med detta?

Jag hoppas att du kommer att få en toppenbra försäljning nu fram över
du har sååå mycket fint.
Jag skall reklama för dig på min blogg.
Haregott!

Anna-Lena sa...

Vad roligt att det går så bra för dig och din affär. Men det är inte så konstigt för jag tycker att du verkar ha en massa fina saker. Vad fint det blev i köket! Nu gav du mig lite ideér... Undrar hur glad mannen blir på en skala ett till tio om jag ber honom skruva ned skåp i helgen. Det får nog stå på en önskelista till längre fram!

Hoppas att du får en skön vecka!

Kram Anna-Lena♥

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du har fått längre öppet tider. Det tolkar jag som om att det gr bra för dig, så kul. Det är så fint i ert kök.

Kram Ullis

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Sååååå roligt att du ska ha öppet på heltid nu! Grattis och håller tummarna hårt att det ska gå bra!!
Haha du suktar mig med dina nya fina saker :) Vad fint du har det i köket, I love it!!

Pussa Nova Massor från mig!! Hälsa mamma oxå, att ta hand om sig!!
Många bästa kramar
din vän Elin.