Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


onsdag 28 oktober 2009

Nyheter

Idag kom det nya varor...



Bland annat jätte fina kors.
I 3 olika varianter, de kostar 49 kr/st.
De är ca. 13 cm höga.




Och här visar jag äntligen en bild på dessa ljuvliga hissgardiner.
Den vita med text kostar 120 cm: 379 kr, 140 cm: 399 kr.
Linne hissgardinen kostar 120: 599 kr, 140: 649 kr.


Denna vecka är det 10 % rabatt på järnbokstäver!!



Öppettider:
Månd-fred: 10-18
Lörd: 10-15
Sönd: stängt

Och ni som inte kan besöka butiken är välkomna att skicka ett mail till: interiorboden@hotmail.com så skickar jag varorna till Er :)

Välkomna till Interiörboden!!

Kram Sandra & Nova

13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hejsan Sandra.Nu är det jag som har beslursångest.Vad stod det på zink hjärtana för text?Det försts korset med korset med pärlor på vill jag gärna ha oxå.Som kom idag.Går det bra?Jag ska kolla runt senare när jag kommer hem.Skriv gärna om texten och om det går att beställa korset:Ha det gott kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Anki sa...

Men vilka snygga gardiner! Synd att jag har så stora fönster, det är svårt att hitta nåt som passar!
Jaja, jag får väl slänga ihop nåt, hihi...

Gosekramen!

Jädrar, höll ju på att glömma! Kan du maila mig om väskan + frakt, så jag vet vad jag ska bet!

Kram igen!

Unknown sa...

Hej Sandra vad spännande ser fram emot att få mina varor :) ska kika runt lite mer innan jag tassar ut kramar till dig/Catthie

Ullis/Leva på landet sa...

Gardinerna gillar jag så mycket. Blev nya sydda här idag annars hade de passat så bra. Kul att det funkar med heltid i butiken.

Kramar Ullis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej, idag kommer jag, ska bli så kul och se allt nytt fint du fått hem.
Vi ses
Kramis
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

Så glad jag blir Sandra. Ser att du ökat öppettiderna. Det känns verkligen att du tycker att det är så roligt med butiken och det är härligt. Glädjen smittar av sig :)
Har scrollat och njutit av allt fint du har och det är ju en del som jag saknar med butiken som du säkert förstår. Det här när det kommer nya saker.....
Det är som julafton varje gång!
Du, jag är så sugen på den där fina saxen för 65:-. Hur mycket kostar det i frakt tror du?
Helst av allt skulle jag ju vilja komma och hälsa på dig, men jag har ingen bil just nu.
Har du många kvar?
Sköt om dig och ha det fint!
Kramar Mia

M.Ellström - [My gourgeous life] - sa...

Vad mysigt ! :) Jag har planerat att försöka hinna in i den butik på fredag. Hur har du öppet och vart ligger den?

Kram, Malin

Unknown sa...

Hej! Första gången jag kikar in här och din butik verkar vara helt underbar! Har inte riktigt fått klämm på i vilken stad man hittar den dock..? Undrar också om du har tankar på att starta en internetshop? Kram Josephine

Mamma Dee sa...

Hej Sandra! Ville bara säga att det blev kanon med hjärtana =)Ha en trevlig kväll! Kram

Unknown sa...

Tusen tack varorna har kommit och jag är så nöjd - och det där lilla extra värmer massor (lavendelpåsen) :) kramar Catthie

Britt sa...

Hej Sandra!

Som du nog förstår så hann jag inte med idag. Hade stora planer på min lediga dag men jag fick göra några omprioriteringar..

Jag dyker upp vid ett senare tillfälle.

Kram britt

Interiörboden sa...

Hej Josephine!

Jag kan tyvärr inte komma in på din blogg när jag klickar på ditt namn.
Vore jätte bra om jag fick bloggadressen, om du läser detta :)
Så att jag kan svara på dina frågor.

Kram Sandra

Unknown sa...

Åh så mkt tjusigt! Jag måste bara försöka att komma över någon dag det är ju faktiskt inte så långt till er butik! Kram Petra