Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


måndag 16 november 2009

Nya varor

Nu äntligen lägger jag ut bilder från butiken - och nu blir det många :)
Det är så många av Er där ute som så gärna vill se alla nyheter jag fått in i butiken, och här kommer några.
Ska försöka att lägga ut resten under veckan.

Jag skickar varorna till Er som vill det, maila vilka varor och Er adress till: interiorboden@hotmail.com

Hur ska Din adventsljusstake se ut?
Gör din egen!
Här finns en massa tillbehör så att du kan göra din egen design.





Bokstäver, GOD JUL, 20 kr/bokstaven
Stora röda blockljus, 79 kr/st
Siffror på pinne 1-4, 39 kr/set



Siffror 1-4, 10 kr/st
Röda blockljus, 39 kr/st
Röda fat, 29 kr/st
Snöre, röd/vit, 5 kr/meter



Siffror 1-4 på pinne, 39 kr/set
Julgranar/ hjärtan med siffror 1-4, 5 kr/st



Röda pärlor på tråd, 275 cm, 29 kr/st
Snöre röd/vit, 5 kr/meter
Siffror 1-4, 10 kr/st



Adventsljus 1-4, 89 kr/st
Röda blockljus, 39 kr/st
Liten ljusstake, 69 kr/st



Stort blockljus med sifforna 1-4, 49 kr/st
(längst bak i bilden)



Röda fat, litet, 29 kr/st
Mellan, 49 kr/st
Stort, 79 kr/st

Röda ljus med siffror för varje dag under december fram till Julafton!, 89 kr



Kuddfodral, 150 kr/st



Home skylt, 279 kr



Zink granar, 5 kr/st




Ljushållare, vackra att stoppa ner i en blomma, 29 kr




Röda värmeljus, 4 timmar, 3 kr/st



Zinkgranar med texten "God Jul", 5 kr/st
Snöre, vit/röd, 5 kr/meter



Vackra små hängen, helt underbara att hänga på en halskedja, finns:
Liten gran, hjärta, Snöflinga, Stor gran, Ängel, Julstrumpa, 10 kr/st



Örhängen, 50 kr/paret



Pysseldags? :)
Här finns allt för ditt jularrangemang!



Enkelt, men ändå så vackert :)
Röda pärlor på tråd, 275 cm, 29 kr/st



Ber om ursäkt för de dåliga bilderna, men som Ni kanske förstår så är jag inte hemma så mycket när det är ljust, vilket det inte är så mycket nu heller vid denna årstiden, så mina bilder är tagna på kvällen - ja, ni ser ju vad klockan är :)
Här kommer lite bilder från mitt hem.



Älskar att tända en massa ljus :)



Och här är den!!!
ÅHHH, säger jag bara!
Den är ju helt underbar.
Jag älskar den.....och alla vita blev sålda på en gång, så nu kommer det in en ny sändning, hör gärna av dig om du vill lägga undan, skickar även den till dig om du vill.
Höjd: 79 cm, 849 kr.
Den finns i färgerna vit, silver och guld.



Ett gammalt loppisfynd, ett gammalt fönster, som jag har fått spegelglas i.
Och en liten tavellist under.



Och vårt köksbord, bara äskar det!
Perfekt slitet :)


Har ni några frågor eller funderingar är det bara att höra av Er till: interiorboden@hotmail.com

Jag måste också säga att jag är JÄTTE glad för alla beställningar jag får från Er på nätet.
Det är jätte många och det är så kul!
Och såklart till Er som besöker mig med jämna mellanrum i butiken - tack för att Ni finns :)

Öppettider:
Månd-fred: 10-18
Lörd: 10-15
Sönd: Stängt

Många kramar från Sandra!

8 kommentarer:

Villa nöystu sa...

Förstår att det är en hektiskt tid för dig med så mycket nytt som kommer in till butiken, jättefina saker- julstämning bara strömmar in i mig när jag läser ditt inlägg :-)

Vilket vackert arrangemang du gjort med ljus, madonna, grankvist och kulor. Och ditt köksbord är fantastiskt. Ljusstaken, ja, helt magnifik. Klokt som du resonerade ang färgen, om jag har möjlighet att köpa den så blir det nog också i vitt.
Ha det fortsatt bra,
kram Petra

Mamma Dee sa...

Jättefint Sandra =) Ljusstaken är verkligen fin! Synd att jag har köpstopp =( Annars hade jag velat ha en vit!! Kram

Kristin sa...

Dig skulle man ha som personlig inredare här hemma! :D

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den blev jättefin i ditt kök, ljusstaken. Passade fint där vid bordet, och det bordet är så himla snyggt. Jättebra att du visar nya saker du får hem, det är bra service tycker jag. Så kan man fundera lite här hemma.
Ha det gott
Kramisar
AnnaMaria

Nilla Q sa...

Åh, så mycket fint!
Hur fungerar det med frakten? Vad kostar det?

Kram Pernilla

Mamma Dee sa...

Hej Sandra!
Tänkte höra med dej om du får hem några mera längder av de jag köpte från Svanefors? Jag har nämligen önskat mig ett par i julklapp =) Kram Zandra

Catarina sa...

Hej Sandra :))

Såå mycket fint du får hem..hela tiden ;))

Som någon sa...du skulle passa som inredare.

Ha det så bra
Kram//Cacka

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men fattar du vad jag blir nyfiken!! Jag hör ju inte till den tålmodiga sorten, kommer idag eller imorgon. Har ingen som helst aning om vem detta kan vara...
Syns snart
kram kram
AnnaMaria