Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


torsdag 12 november 2009

Ljusstake och magasin

Det känns så mysigt med jul i butiken...massor av ljus, tomtar, granar och doften av pepparkakor som hänger lite varstans i butiken... :)

Idag har det kommit nya varor, denna vecka har det kommit från 3 olika leverantörer och äntligen har bokstäverna kommit in igen!
Både de stora och små från Miljögården, de stora finns A-Y och punkt, och de små finns A-Z.

Det finns några elljusstakar kvar att lägga undan.
Om vi har tur så kommer leveransen av dessa imorgon, fredag!
Höjden är 79 cm, riktigt stora!
Och de kostar 849 kr.
Färgerna är vit....

..silver...

...och guld...


Vill även påminna Er om denna underbara tidning som kommer att komma in nu i slutet av november....Jeanne d´arc Livings julmagasin!



Underbara bilder......




...magasinet kostar som vanligt endast 79 kr....



...massor av julinspiration.....



...ni kan nu förboka detta nummer, så att Ni är säkra på att få ett!

Ni kan lämna en kommentar här eller maila på: interiorboden@hotmail.com


....riktigt underbara bilder....




Välkomna till Interiörboden i Grums!

Öppettider:
Månd-fred: 10-18
Lörd: 10-15
Sönd: Stängt

Och för Er som inte kan besöka butiken, så skickar jag varorna till Er som vill det, har ni några funderingar, maila: interiorboden@hotmail.com

Kram Sandra

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas dom kommer imorgon, jag ska ställa fram mina direkt!
Kramis
AnnaMaria

Villa nöystu sa...

De är så oerhört vackra de där ljusstakarna. Jag sitter och funderar på vilken jag gillar mest, den vita eller den i silver. Jättesvårt.
Och så det underbara magasinet, jag kan föreställa mig att jag får rena dåndimpen när jag bläddrar i det. Allt är bara så vackert. Tack för "tjuvtitten" som du bjöd på ikväll.

Ha det riktigt bra,
kram Petra

Lantliga drömmar sa...

Ha en skön helg! Nilla

här är gudagott att vara sa...

Härligt är det allt med julpyntandet,,, jag börjar planera nu.
Doften av pepparkakor och glögg
det är juletider det.
Hoppas du får en toppen julförsäljning, som jag sagt förut,
inte svårt för dig som har så fina saker.
Kommer det bara massa kunder
kommer ingen att gå ut tomhänt från din butik.
Haregott!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag är så nöjd, det blev precis som jag tänkt. Dom får stå framme året runt, ska kolla utifrån om det ser juligt ut. Lyser alldeles lagom starkt, hittar du reservlampor så tala om var... Hade tänt i går kväll, och sa till maken, ser du något nytt?. Han kollade jättelänge, men såg dom inte!! Sen tyckte han dom var supersnygga också.
Ha en fin lördag
Go kram
AnnaMaria

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej min söta rara vännina,
såg här en ny bild på dig och Nova, ni är så söta mina tjejer! Du vet väl att jag ska ha den nya numret av tidningen och då måste jag ha mina bokstäver såklart! Ååh så du har fått massa nya saker o jag kan inte se det :( eller komma in i din butik o titta, jag vill!!! Jag vill se alla dina saker haha..lovar du ta fler bilder så jag får titta :P please säger Elin.

Många goastebästavarmastemysigaste kramisar till dig och pössar till Nova!!! Hälsa mamsen, att ta hand om sig! Love Elin.

Ullis/Leva på landet sa...

Tittar in för att önska dig en fortsatt trevlig helg.

Kram Ullis

Kristin sa...

Hej igen! :)
Kom att tänka på en sak. Har du nåt konto jag kan sätta över pengarna för klockan till direkt så behöver inte mamma ligga ute med det? Så är den betald och klar när hon hämtar den :)
Kraam Kristin

Kristin sa...

Hej igen X2! ;)
Mamma ville betala iaf.. :P
Hon kommer in i slutet av veckan :)
Kraam