Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


onsdag 7 oktober 2009

Nyheter

Ännu fler nyheter!!
Ja, idag kom det ännu mer varor... :)
Det är ju rena rama julafton!!
Såå mycket fint....har inte hunnit packa upp allt än...ska dit tidigt imorgon och fortsätta innan jag öppnar kl. 10.00!!!

Nu äntligen har bokstäverna från Miljögården kommit, Ni alla som har väntat på dem!!!
Både de stora och små!!

Visar lite bilder på det jag har hunnit packa upp från förra leveransen :)



Såklart så finns det godis till våra bästa vänner!!
Min Nova kan säga att de är såååå goda :) 89 kr



Nya kuddfodral!!
Sååå fina på t.ex. kökssoffan,150 kr.



Kökshandduk i samma serie, 89 kr.



Dessa underbara gardiner, 2-pack 699 kr....med knytning!
Stor svart klocka, 2400 kr
Väggljuslykta, 250 kr
Ram med bild, 199 kr
Svart ljuslykta, 460 kr
Välkommen skylt, 79 kr

Jag hälsar Er välkomna till butiken för att se nyheterna och få massor med inspiration!!

Öppettider:
Torsdag: 10.00-18.00
Fredag: 15.00-18.00
Lördag: 15.00-18.00
Söndag: 15.00-18.00

Välkomna!!

Kram Sandra

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Klart djuren med skall ha ngt gott och i en fin burk med :-)

Fina saker du visar som vanligt :-)

Kram
Mia

Anki sa...

Men vännen nu måste jag bara komma upp till dig snart!
Jisses vad mycket fint det ramlar in hos dig så! Det blir liksom perfekt när det ska handlas julklappar, hihi...Jag fastnade verkligen för dom kuddarna!
Å jag vill ha allt!!

Kramis gumman!

Mamma Dee sa...

I´ll be there =)))

Anna-Lena sa...

Hej!

Vad glad jag blev för din gulliga kommentar hos mig. Klart jag har njutit av boken!!! Ska kanske ta en titt i den nu igen, tack för påminnelsen. Synd att jag har så långt till din butik. Du har ju fått in underbart mycket fina saker. Jag fastnade verkligen för kuddarna och kökshandukarna med prinssesornas kokbok, såååå fina! Ska bli spännande att få se mer saker sedan.

Kram Anna-Lena♥