Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


fredag 9 oktober 2009

Kök

Tänkte visa lite bilder på denna underbara serie....porslin från Ib Laursen...som används av Leila, ni vet "Leila bakar"....klart att alla vet vem denna underbara människa är!
Så om Ni vill baka som Leila, så har jag denna underbara serie i butiken!
Man kan ju alltid hoppas att det blir lika bra :)



Frukost skål, 40 kr



Skål, 79 kr


Mugg, 40 kr



Paj-form, 2 olika varianter, fyrkantig eller avlång, 40 kr




Frukost skål, 49 kr



Kanna, 169 kr



Vispskål, 120 kr

Öppettider:
Torsdag: 10.00-18.00
Fredag: 15.00-18.00
Lördag: 15.00-18.00
Söndag: 15.00-18.00

Jag skickar även varorna till Er som vill det!
Det är bara att maila om Ni vill lägga undan något :)

VÄLKOMNA!!

Kram Sandra & Nova



6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

De är så fina.. Och självklart måste det ju bli lika bra att baka i dem som när Leila gör det ;-)

Kramar
Mia

Titti sa...

Vilket fint porslin!!!
Kikar nog ner en sväng sen när jag fått iväg Simon på träning =)
Kram Titti

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan rekommendera vispskålen, den har jag redan använt mycket. Ha en bra helg.
Stor kram
AnnaMaria

Kristin sa...

Hej Sandra!
Har du hört nåt om den där klockan som jag vill ha...? ;) Känns som jag tjatar men den är ju så FIIN!!! :D
Kraam

Rez sa...

Hej gumman! :)
Hur är det med dig? hoppas att allting är bra ialf :) ser att du fått in nya saker, fett nice :D
kram

Anki sa...

Du är alltid lika söt!
Jag har mailat dig!

Kramis Anki