Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


måndag 8 juni 2009

Butiken

Hej!!

Nu är det snart midsommar, tänk vad tiden går fort.......!
Helt otroligt.......

Och jag har laddat upp i butiken!

Denna vecka har jag öppet:

Torsdag 11/6: 12.00-17.00
Lördag 13/6: 15.30-18.00
Söndag 14/6: 12.00-17.00

Mer nyheter i butiken!

Handgjorda tvålar med rosendoft!
Perfekt present att ge bort eller att lägga fram som dekoration på badrummet.
Vackert inslagna med celofan och spetsband.
Pris: 50 kr/st



Ännu mer bonader.
Som jag skrev i förra inlägget går det att få med valfri text.
Ca. 70 cm hög och 40 cm bred.
Pris: 200 kr/st



Vackra tavlor med olika bilder.
Ca. 50 x 50 cm.
Pris: 200 kr/st



Många olika lyktor.
Allt från svarta, bruna och vita.
Denna lykta är ca. 30 cm hög.
Pris: 220 kr/st



Mina cementhjärtan som jag skriver på, har jag sålt jätte mycket av.
Jätte vacker liten present att ge till en vän.
Valfri text och det går även att få som detta, vackert inslaget med celofan, spetsband och vacker liten blomma.
Pris: 30 kr/st och inslaget 50 kr/st



VÄLKOMNA!!!

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket gulligt du har jättefina saker.Gillade din bonad.Skickar du grejer oxå?Ha en skön måndag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Levindas Värld sa...

Hej!

Det var ett tag sen jag kikade in här och då hade du minsan ingen butik :)

Åh va roligt för dig att du fått förverkliga en dröm om butik och så himla mysig den är sen!! Såå mkt fint du skapar själv också :)

Stort Lycka till med butiken :)

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Sandra!

Allt väl?

Här är det fullt upp som vanligt. I veckan är det examen och stundent middag. Sedan kommer övernattande gäster till helgen. Innan dess är det en del målning och snickrande som skall fixas...

Fina saker du visar. Tvålar såg härliga ut.

Ha en fin dag vännen

Kram Viveka

Fotballmamma sa...

såå mye fint du selger!(: takk for titten.