Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


fredag 5 juni 2009

Butiken

Hej vänner!

Nu är det fullt ös!
Jag försöker att ha öppet butiken varje sekund jag är ledig från mitt "vanliga" jobb.

Det är sååå kul!
Och mycket folk har det varit, jätte kul!

Öppettider:
Lördag 6/6= 11.00-14.00
Söndag 7/6= 12.00-17.00

Jag har fått in mycket nytt!
Ni är jätte välkomna!!!



Krukor i 3 storlekar.



Många olika bonader med texter.
Dessa gör jag själv och de går att få med valfri text.
Finns även en mindre modell.
Mejla mig om ni är intresserade eller kom in i butiken :)



Många olika lyktor och ljus.



Denna underbara gamla järnssäng har jag köpt.
Eller hur är den vacker?
Jag älskar den!!!



En liten skymt från butiken.
Mycket nytt har det kommit.

Ha en jätte bra helg så kanske vi ses :)







4 kommentarer:

Anneli sa...

ahh...me like bonaden..den var fin..vad du kan
ha det bra i helgen
kramar
annelie

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har i din butik.Vad roligt.Ha en skön kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint du har. Så kul att det är så bra med butiken.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Mamma Dee sa...

Fint du har det i butiken =) Måste få tid o kika in nån dag =) Gillar verklien lyktorna med kronorna på har dem själv =) Fast mina var grå från början så jag måla dem vita =) Ha de gött! Kram Zandra