Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


onsdag 17 mars 2010

Nu ska det firas...

...ja, nu ska det firas!!

Över 21 000 besökare sedan jag startade min blogg i december 2008.
Aldrig kunde jag tänka mig att det skulle vara så många som besökte min blogg :)
Jag vill tacka sååå jätte mycket för detta...!
Och det tycker jag ska FIRAS!!



Halva priset på dessa vita träskyltar - Home och Welcome.
Fint att ställa på tavellisten, skänken eller varför inte i fönstret?



Welcome - NU 150 kr!!! (299 kr)



Home - NU 140 kr!!! (279 kr)

Priserna gäller så långt lagret räcker!!
Först till kvarn!

Jag vill önska alla en underbar dag!!!
/Sandra - Interiörboden

4 kommentarer:

Levindas Värld sa...

GRATTIS till att det blivit sån succé med blogg och butik och allt :))

De där skyltarna är ju så fina, om jag ändå bodde lite större...hihi!

Ha det fint!

Anonym sa...

Hej! Vilken mysig blogg och butik du har. Vad roligt att du hittade till mig och vill vara med i min tävling. Tack för dina rara ord hos mig. Kram Sofia

här är gudagott att vara sa...

Grattis till blogg och fin butik!
Kul att så många tittar in till dig
du har ju såå mycket fint.
Har inte kommit mig till dig och tittat men jag kommer var så säker.

Det har hänt så mycket på så kort tid för mig, jag blev uppring för två veckor sedan,,,,,,
Vill du bli butiksansvarig för min inrednings butik var frågan.

Jag har målat och fixat i två veckor och nyöppnade i går, jättemycket folk och butiken blev
fantastiskt fin. Jättekul.
Haregott!

Noll54/Eva-Karin sa...

Hej Sandra!

Jovisst är dom vackra kronmuggarna,,,, dom är slut för tillfället men är på väg in igen!

Ha det så bra!
E-K/noll54