Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


onsdag 9 december 2009

Nyhet - klockor - årets julklapp!

Nu är de här!!
Åh, så ljuvliga de är!
Underbara vintage klockor från Chic antique!!

De levereras i en vacker påse.
En jätte fin läderrem medföljer, klockan är jätte fin att hänga runt halsen.
Passar både gammal och ung!

Årets julklapp!!!



1 års garanti på klockorna!
Batteriet i klockan håller ca. 1 år, när det är slut är det bara att få det bytt för en billig peng hos en urmakare.



Klocka 1 - 299 kr



Klocka 2 - 299 kr



Klocka 3 - 299 kr



Klocka 4 - 399 kr



Klocka 5 - 399 kr

De skickas till Er som vill det!
Skicka iväg ett mail nu, och ni får den innan jul :)

Ha en jätte bra vecka!!

Kram Sandra/Interiörboden

18 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Sandra. Så snygga! Har inte köpt julklapp till hon som fick kungakronan. Visst skulle en klocka passa? Hoppas inte hon läser din blogg nu..fniss
Ska titta igen, dom är superläckra.
Må så gott
Kramar
AnnaMaria

Anna-Lena sa...

Åh, vilka vackra klockor! Ja, tänk om man hade obegränsat med pengar. Fast det skulle nog inte vara lika roligt då. Jag fick ditt paket idag och jag blev så glad för den lilla presenten. 1000 tack! Nu ska jag nog sätta mig ned en stund och bara njuta av mina fina magasin.

Goaste kramar till dig!

Anna-Lena♥

LadyDi sa...

Mmm, klockorna är verkligen fina, som så mycket annat hos dig. Idag var första gången som en butik fick mig att åka från Karlstad till Grums och det var det värt.
Kram

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Hej Sandra. Vilka vackra klockor, en sånn skulle jag gärna ha.
Jag har ju med mig min kära make på tisdag, så who knows ?? Jag får vara lite extra snäll nu då, så kanske han köper en till mig.
Ha det så gott min vän. Dka bli så kul att få se din mysiga butik.
Kram

Villa nöystu sa...

De är verkligen superfina de klockorna som du visar. Härligt att ha den runt halsen. Lättare än att släpa med mobilen som jag nu alltid gör.

Önskar dig en jättefin luciahelg, antar du har det ganska stressigt nu, många små (tomte) nissar som handlar fina julklappar hos dig :-)

Kram Petra

Ullis/Leva på landet sa...

De är så fina. Kanske läge att börja använda klocka igen då:)

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Fruädel sa...

Åh så mycket vackert! Kram/ Tess

här är gudagott att vara sa...

Hej min vän!
Hur har du det i julstöket?
Klockorna tycker jag är så himla fina, jag har önskat mig en av gubben i julklapp.
Vilket stort utbud du har, barnsakerna är ju för söta.
Haregott!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jippie! Vad kul, jag kommer torsdag eller fredag. Idag har jag varit på kurs på jobbet, sen var det julbord. Så spännande, jag gillar paket.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej min gulliga vän Sandra,
men vad är det jag läser..vilken osis med ögoninflammation och att någon galning gick på dig så du ramlade..hm då skulle jag ha varit där och vaktat dig!! Hoppas det inte gör för ont och att det är bättre med ögonen nu! Jag var på älvsjö/stora Stockholm hundutställningen och sen blev jag supersjuk igen på lucia/tredje advent, vad trött man blir! Så jag har inte haft ork och varit inne på bloggen nåt. Bara kämpat på med att få ordning till julen, så äntligen är granen framme, det är himla fint :)

Vilka fina klockor, så charmiga!!
Hälsa Nova så mycket många pussisar och kramisar! Själv har jag sällis av en RR tik som ska valpa denna veckan,troligtvist tio-tolv styckna. Hon äter lite dåligt och då kommer hon till mig å äter :P och sover så gott!

Många storkramar Elin.

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej gumsi,
tack så mycket sötis för dina gulliga ord! Hoppas du mår bättre efter allt och förstår att du har mycket just nu! Jag håller på att kurera mig och fått medicin, så jag kan vara fit for fight igen men jag pysslar iallafall, för det är så tråkigt att vara sjuk!

Vill hinna bli frisk eftersom det ska komma valpar när som helst!!
Pössa min söta Nova och tusen biljoner av gosekramar Elin:)

Anna-Lena sa...

Hej Sandra!

Ljusstaken kom igår och den är sååå fin! Jag hade lite problem med att få igång den för den översta lampan ville inte tändas men efter att ha böjt till stiftet fick jag i gång den, puh!

Lilla paketet har jag inte öppnat än utan jag spar det till julafton!

Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Kramar Anna-Lena♥

PS: Hoppas att det är ok med lite reklam för dig på bloggen.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gissar att du har det stressigt i butiken nu, hoppas du hinner vara lite julledig.
Önskar dig och Nova en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR.
Stor julkram
AnnaMaria

Anna-Lena sa...

Hej vännen!

Jag ville bara kika förbi som hastigast och önska dig en riktigt GOD JUL med nära och kära!

♥Julkramar från Anna-Lena♥

Ullis/Leva på landet sa...

Kikar in för att önska dig
♥♥♥ GOD JUL ♥♥♥
Kram Ullis

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Min söta gulliga vän,
jag hoppas att allt är bra med dig och förstår att du har fullt upp så här! Hoppas att du mår bättre efter besöket i Sthlm! Jag vill önska dig, mamma, Nova och sambo samt nära å kära en riktig härlig God Jul! Du finns alltid i mina tankar!

Många juliskramisar Elin.

Felicia sa...

Hej! Min fina pojkvän gav mig klocka nr 4 i studentpresent. Han är underbar! :) Nu undrar jag bara hur man ställer om tiden, kan inte komma på hur man ska göra.

Tack på förhand

Interiörboden sa...

Hej Felicia! Jag ber så mycket om ursäkt för mitt sena svar, men jag har inte sett din kommentar förrens nu. Du har nog redan kommit på hur man ställer klockan nu, men annars så berättar jag nu. :) Du ställer den genom att dra upp den lilla knappen som du kan skruva på längst upp på klockan. Sedan vrider du bara visarna rätt och trycker tillbaka knappen. Hoppas du förstår vad jag menar. Vad kul att du gillade den! Ha det så bra! Kram Sandra/Interiörboden