Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


torsdag 24 september 2009

Bok och magasin

Nu äntligen har den andra uppsättningen av den underbara boken "Romantiska Hem & Inspiration i Vitt" kommit till butiken!!
Boken kostar endast 399 kr!!!!
Det är bara att skicka ett mail eller göra ett inlägg här på bloggen för att lägga undan en bok.
Jag skickar gärna boken till Er som vill det!!



Och ÄNTLIGEN är Magasinet från Jeanne d´arc Living här!!!
Nr 5 finns nu i butiken.....79 kr!!!
Såå mycket fint.... :)
Samma sak gäller även här, vill du vara säker att få någon så mailar du eller gör ett inlägg.....en mycket fin tidningen för oss inredningstokiga!!



Varorna fortsätter att komma.... :)
Mycket fint......det har kommit mycket GODA kryddor, choklad, godis m.m......



En "gammal" sax....nej, den är faktiskt inte gammal, men den ser ut så.....såååå fin tycker jag...hänga på en krok i köket... :) ......65 kr...



....och denna såååå fina Välkommen skylt......60 kr...



Och jag bara älskar denna väska från "Jeanne d´arc Living!!
Jag har med mig min överallt!! :) .....199 kr...

Och nu händer det grejer i butiken kan jag lova...... :)
Jag använder även nu rummet där jag hade mitt kök förut, som butikslokal...!!
Låter det intressant??!! :)
Kom in och ta en titt vettja!! :)
Blev sååå bra tyckte jag....

Öppettider:
Torsdag: 10.00-18.00
Fredag: 15.00-18.00
Lördag: 15.00-18.00
Söndag: 15.00-18.00

VÄLKOMNA!!!

Kram Sandra & Nova

6 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Synd att jag har så långt till din butik, men till älgjakten är det tänkt att vi ska komma till Värmland vi får se hur jag orkar om det blir ngt besök i din mysiga butik.
Kram Anna

Mamma Dee sa...

Hej Sandra!
Glömde ju säga att det blev jättefint i butiken =) Mina bokstäver blev superbra här hemma!Jag är nöjd =) Kram Zandra

Photo by Maria sa...

Jaaa.. Jag vill komma inom och kika och handla.. Nån gång skall väl även jag ha vägarna förbi..
Du har så fina saker i din butik..

Kram
Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack snälla Sandra för din goa kommentar. Här är lugnt nu, och lugnast är maken! Men så fort du fixat till och gjort nytt i din butik, ska bli kul och se nya delen. Nu får du plats med mer saker. Den väskan var jättefin.
Ha det gott
Goa kramen till dig
AnnaMaria

Ullis/Leva på landet sa...

Jag har letat efter de små E och L hela sommaren och lantliv här i leksand skulle få hem dem för länge sedan men inte fått det. Ska kolla där en sista gång i morgon, så hör jag av mig i helgen.

Kramar Ullis

Rezvan :D sa...

Tack gumman, hehe gillar också den bilden! =D

Jag kmr nog förbli o hälsar på nångång till veckan, ifall jag har tid o så kollar jag även runt i buktiken, du får ju in så mkt fint att man knappt hinner haha :D

Kramkram