Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


lördag 22 augusti 2009

Magasin och bok!

Ja, nu är boken Romantiska Hem & Inspiration i Vitt slut!
Men fler kommer!
399 kr/st!!
Och ni som vill lägga undan en bok och vara säkra på att få en kan höra av er till mig via telefon eller mejl.



Även magasinet nr. 4 från Jeanne d´arc living börjar ta slut!
Vill ni lägga undan så är det bara att höra av sig.

Jag skickar även för er som vill det!



Dessa jätte fina hjärtan, både i vit trä och zink, 5 kr/st.
Perfekt att dekorera paket med, eller varför inte till placeringskort vid en middag?
Det finns mycket man kan använda dessa hjärtan till.



Zinkhjärtan med text, 15 kr/st.
Zinktags med text, 10 kr/st.
Stora zinkhjärtan med texten: " I LOVE YOU", 20 kr/st.

Öppettider i butiken:
Torsdag: 15.00-18.00
Fredag: 15.00-18.00
Lördag: 15.00-18.00
Söndag: 15.00-18.00

VÄLKOMNA till Interiörboden i Grums!!!

Kram Sandra & Nova



11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Sandra, vilken bra ide´, med ett hjärta som bordsplacering. Och så får alla sitt hjärta. Det ska jag komma ihåg. Imorgon får du hålla utkik, då är du med.
Ha en bra lördag
Goa kramen
AnnaMaria

becca sa...

Hejsan,

Vilka söta hjärtan, bra att ha hemma man vet aldrig när man kan behöva ett =).

Hoppas att du har en bra helg,
kram Rebecca.

Anki sa...

Hejsan!
Skule vilja lägga undan ett ex av Jeanne d àrc...du har möjligen inte nr 3 oxå...har lyckats missa den!?

Kramis Anki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej. Jag är glad att du gillade inlägget. Och självklart får du använda bilden. Ni ser så fina ut du och Nova. Ha det bra så syns vi snart.
Kramis AnnaMaria

Fredrika sa...

Hej, vad mycket fint du verkar ha i butiken. Måste kolla vad Grums ligger! /Fredrika

Anki sa...

Hejsan!
jag hade nog tänkt mig att ta en tur uppåt! Nu skulle killarna fixa bilen, så jag vet inte när det blir! Men om det dröjer allt för länge kanske du kan skicka till mig! Men jag kommer absolut att hälsa på i din butik, även om det inte blir nu!
Ska bli så kul att titta in till dig, du verkar ha proppfullt med finfina ting *ler*
Hör av mig så fort jag vet!

Ha en toppenvecka! Kramis Anki

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så mycket fint du har i din butik!!!
Ska verkligen försöka hinna med ett besök på älgjakten när vi kommer till värmland.
Kram Anna

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej Sandra!
Kikar in för att säga hej,och få
lite inspiration av dina bilder!
Hoppas att allt är bra!?
Här är det som vanligt...
Ledig i två dagar nu efter att ha jobbat helgen!
Sköt om dig!
Kramizzzar!

becca sa...

Hej igen!
Jag tycker egentligen inte om orange men tycker att det passar bra ute nu på hösten.

Ha det bra,kram Rebecca.

Kristall & Pynt sa...

Hoppas kunna besöka din affär den ser så mysig ut.
Kram Sofia

Titti sa...

Hejsan på dig!
Hoppas du hittar mycket fint på mässan.Du och mamsen får försöka njuta det är ni värda =)

Kram Titti