Nya öppettider från 11:e februari 2013!

Mån: Stängt
Tis: 15-18
Ons: 15-18
Tors: 15-18
Fre: 15-18
Lör: Stängt


torsdag 16 juli 2009

Välkommen

Jag vill bara göra ett litet snabbt inlägg.... :)
Mycket att stå i nu...
Flytta alla varor från den andra butiken till den nya, packa upp alla nya varor, måla i den nya lokalen, och alla papper.... :)

Som jag berättade för Er så skulle jag ju öppna butiken den 1 augusti, men det blir den 3 augusti istället, måndag v. 32, öppet 10.00-18.00.

För den 1 och 2 augusti ska jag vara med på marknaden i Borgvik.
Där ska jag sälja mina varor, både gamla favoriter och nyheter :)
Kl. 10.00-17.00.
Ni är jätte välkomna dit också, många utställare, bl.a. hantverk av olika slag, godis, korv, fisk m.m.

Så jag öppnar alltså butiken i Grums måndag den 3 augusti och då har jag extra öppet hela veckan: ALLA DAGAR 12.00-18.00!!!

Sedan kommer öppettiderna att vara:
Torsdag: 15.00-18.00
Fredag: 15.00-18.00
Lördag: 15.00-18.00
Söndag 15.00-18.00

Några nyheter i butiken:










Måndag den 3 augusti, kl. 10.00-18.00 öppnar jag!!!
Jag bjuder på kaffe och kaka hela dagen!

Välkomna till Interiörboden i Grums, på Sveagatan 56, mitt emot Swedbank.
Kram Sandra




4 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Men va roligt för dig med ny butik!

Jag skulle också vilja öppna en butik en dag :)

Ska bli roligt att följa dig och se hur det är att ha butik.

Vilken charmig korg du visar, ser ut som en cykelkorg, hur mysig som helst!


Ha det gott!

Titti sa...

Hejsan,
hoppas allt är bra med dig...

Vilken fin klocka! En sån hamnar nog på väggen hemma hos oss =)

Kram Titti

Husets Hjärta sa...

Heej. Åh vad kul med en ny butik:-) är inte avis alls hihi. Hoppas allt går bra, jättefina bilder du visar. Trevlig helg.
Kram Johanna

Marie sa...

Oj vad roligt med din nya butik, ska försöka komma på din invigning. Ha det gött, kram